Για το 2016, ο Οίκος Louis Vuitton συνεργάζεται με τη Unicef και υποστηρίζει τα πιο ευάλωτα παιδιά του κόσμου, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα υπέροχο ασημένιο κόσμημα, το “Silver Lockit”.
Στόχος αυτής της παγκόσμιας εταιρικής συνεργασίας (#MakeAPromise ) είναι να αντλήσει κεφάλαια για τη UNICEF βοηθώντας και υποστηρίζοντας παιδιά που εκτίθενται σε συγκρούσεις, ασθένειες, φυσικές καταστροφές και άλλες καταστάσεις που απειλούν την ασφάλειά και την ευημερία τους.
Το ειδικά σχεδιασμένο κόσμημα “το Silver Lockit” που συμβολίζει την προστασία και το οποίο επισφραγίζει τη δέσμευση κάποιου να βοηθήσει παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο, είναι διαθέσιμο στα καταστήματα Louis Vuitton σε όλο τον κόσμο.
Για κάθε πώληση του silver Lockit μενταγιόν ή βραχιόλι, 200 δολάρια (από 500$) θα διατίθενται στην UNICEF.
Πολλοί διάσημοι έσπευσαν να υποστηρίξουν αυτή την ενέργεια μεταξύ των οποίων και η Selena Gomez και Miranda Kerr.
“Η UNICEF είναι ένας ισχυρός και αξιόπιστος οργανισμός στην ανθρωπιστική δράση. Μαζί, μπορούμε να κάνουμε μια ουσιαστική διαφορά για τα ευάλωτα παιδιά του κόσμου“, δήλωσε ο Michael Burke, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οίκου Louis Vuitton.
To WomanOclock μοιράζεται καθημερινά με χιλιάδες αναγνώστριες, μυστικά & συνταγές ομορφιάς, τεχνικές & tips για το styling των μαλλιών σας, το μακιγιάζ και τα νύχια σας. Εδώ ενημερώνεστε πρώτες για τις νέες τάσεις της μόδας, τα must have αξεσουάρ και για τα trends της σεζόν.. Time is priceless..