Γύρω γύρω λαμπάκια, στολίδια και Αγιοβασίληδες… και στη μέση εσύ, που προσπαθείς να καταλάβεις τι είναι αυτό που σε πιάνει και έχεις καταθλιψη τα χριστουγεννα..
Αρχικά – έτσι για να ξέρεις – αυτή η σχεδόν καταθλιπτική διάθεση, δεν επισκέπτεται μόνο εσένα αλλά εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Αυτό βέβαια δε σε νοιάζει καθόλου (και με το δίκιο σου) αλλά είναι ωραίο να μη νιώθεις μοναδικός σ’ αυτόν τον κόσμο, όταν μιλάμε για τέτοιες καταστάσεις. Επίσης ωραίο, είναι να εκλογικεύεις όσο γίνεται τα συναισθήματά σου. Ο εντοπισμός της αιτίας, της πηγής που σε οδηγεί σε στενάχωρες σκέψεις, βοηθά πολύ ώστε να τις πολεμήσεις και ίσως να τις εξαφανίσεις.
Τα Χριστούγεννα όπως και οι περισσότερες θρησκευτικές γιορτές, αποτελούν την καλύτερη αφορμή για την εκμετάλλευση του καταναλωτικού κοινού. Στόχος των καταστημάτων, είναι βεβαίως τα περισσότερα δυνατά κέρδη. Για να το καταφέρουν αυτό, πολύ απλά, επιμηκύνουν τη διάρκεια της εκάστοτε εορταστικής περιόδου σαφώς λόγω ανταγωνισμού και – μεταξύ μας – δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκαιρία από τα Χριστούγεννα. Τι εννοούμε; Ότι εντοπίζουμε στολισμένες βιτρίνες από τον Νοέμβριο. Όταν αυτό συμβαίνει είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθανόμαστε πίεση και στρες για τον χρόνο που περνάει χωρίς να το καταλαβαίνουμε.
Το πιο συνηθισμένο που κάνουμε όταν πλησιάζει το τέλος της χρονιάς, είναι ο κλασικός απολογισμός ακόμη και ολόκληρης της ζωής μας. Σκεφτόμαστε τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα, τι πρέπει να κάνουμε ή τι θα έπρεπε κι έχουμε καθυστερήσει. Φαντάσου λοιπόν όλο αυτό το βάρος να το κουβαλάς υποσυνείδητα ή ενσυνείδητα για πάνω από ενάμιση μήνα. Λογικό και επόμενο να είσαι κατσουφιασμένη.
Ένας άλλος λόγος που σε πιάνει θλίψη τα Χριστούγεννα, δεν είναι άλλος από… την υποχρεωτική χαρά στην οποία οφείλεις(;) να είσαι «βουτηγμένη» που επιβάλλεται βεβαίως από τον εμπορικό κόσμο. Άσε τι κάνουν οι άλλοι. Εσένα σου φαίνεται λογικό να καταπιέζεσαι για να χαρείς με το ζόρι; Αν δεν αισθάνεσαι ότι οφείλεις να συμμετέχεις σε όλο αυτό, τότε συνέχισε κανονικά τη ζωή σου και μη σε νοιάζει τίποτα. Το να στεναχωριέσαι επειδή δεν χαίρεσαι με το ζόρι δεν θα σε βοηθήσει απολύτως σε τίποτα.
Τηλεόραση, ραδιόφωνο, ίντερνετ, έντυπα, όλα σε προτρέπουν να καταναλώσεις μέσα από τις διαφημίσεις. Άλλωστε – όπως είπαμε και παραπάνω – στόχος του εμπορικού κόσμου είναι το κέρδος. Βλέπεις παντού «εκπτώσεις», βλέπεις κόσμο να κυκλοφορεί με σακούλες με ψώνια, ταυτόχρονα όμως βλέπεις και το πορτοφόλι σου που δεν περνά πολύ καλές εποχές. Πριν σε πιάσει κατάθλιψη που δεν μπορείς… να αδειάσεις όλα τα ράφια, σκέψου πρώτα αν όντως έχεις ανάγκη από νέα ρούχα ή απλώς να ακολουθήσεις το ρεύμα.
Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι για όλα αυτά σε καμία περίπτωση δε φταίνε τα Χριστούγεννα ως γιορτή αλλά η τακτική που ακολουθεί ο εμπορικός κόσμος για μεγαλύτερο κέρδος. Έτσι λοιπόν αναγκάζεσαι να θυμάσαι με μεγαλύτερη συχνότητα ο,τι δεν έχεις σε πλεόνασμα: τα χρήματα. Πόσο σίγουρη είσαι όμως ότι αν είχες αυτό το πλεόνασμα θα ήσουν πραγματικά ευτυχισμένη;
Επομένως, κλείσε τα μάτια σε ό,τι σε πειράζει και φρόντισε να περνάς όμορφα ανεξάρτητα από τα χρήματα που δεν έχεις, τα ψώνια που δεν μπορείς να κάνεις ή τον χρόνο που περνάει. Στο κάτω κάτω, ακριβώς επειδή περνάει γρήγορα, ας φροντίσουμε να τον εκμεταλλευτούμε στο έπακρο!
To WomanOclock μοιράζεται καθημερινά με χιλιάδες αναγνώστριες, μυστικά & συνταγές ομορφιάς, τεχνικές & tips για το styling των μαλλιών σας, το μακιγιάζ και τα νύχια σας. Εδώ ενημερώνεστε πρώτες για τις νέες τάσεις της μόδας, τα must have αξεσουάρ και για τα trends της σεζόν.. Time is priceless..