Τα καταστήματα ενδυμάτων χρησιμοποιούν συχνά τεχνάσματα για να μας κάνουν να ξοδέψουμε περισσότερα.
Άλλωστε οι τεχνικές της προώθησης των προϊόντων έχουν αλλάξει, καθώς στόχος είναι πάντα να πείσεις το καταναλωτικό κοινό να γίνει ακόμα πιο καταναλωτικό.
Διαβάστε λοιπόν κάποια μυστικά που η βιομηχανία της μόδας… μάλλον δεν θα ήθελε να γνωρίζουμε…
Οι πωλήσεις ωφελούν τα καταστήματα και όχι τους πελάτες.
Οι πωλήσεις είναι ένας τρόπος για να αγοράσετε πράγματα που δεν σκεφτήκατε να αγοράσετε αρχικά. Πολλοί δεν μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό όταν δουν εκπτώσεις. Ποιες όμως είναι οι πωλήσεις;
Μερικές φορές, τα καταστήματα αυξάνουν τεχνητά τις τιμές λίγο πριν από την εκπτώσεις για να το ανακοινώσουν αργότερα και να προσελκύσουν πελάτες.
Οι διαφημίσεις και τα παράθυρα των καταστημάτων μπορούν να διεκδικήσουν πωλήσεις έως και 70%, αλλά θα βρείτε μια τέτοια έκπτωση σε ένα μόνο στοιχείο. Για οτιδήποτε άλλο, οι τιμές δεν μειώνονται περισσότερο από 10%.
Παρόμοια μεγέθη μπορεί να είναι υπερβολικά μεγάλα ή πολύ μικρά ανάλογα με το εμπορικό σήμα.
Διαφορετικοί κατασκευαστές έχουν διαφορετικές κλίμακες μεγέθους. Ως εκ τούτου, θα μπορείτε να χωρέσετε σε ένα μικρό ρούχο σε ένα κατάστημα, αλλά δύσκολα θα χωρέσετε σε ένα ίδιου μεγέθους σε ένα άλλο. Ορισμένες εταιρείες τεχνητά «μειώνουν» το μέγεθος των γυναικείων ρούχων τους, ώστε να τα αγοράσουν πιο εύκολα.
Η συνεργασία με έναν διάσημο σχεδιαστή δεν εγγυάται ποιότητα.
Μεγάλες μάρκες δημιουργούν μερικές φορές ρούχα που γίνονται με γνωστούς σχεδιαστές. Σκοπός τους είναι να κάνουν τους πελάτες να πληρώνουν περισσότερα για αποκλειστικά αντικείμενα. Ωστόσο, το μόνο πράγμα που τους αφορά αποκλειστικά είναι η περιορισμένη έκδοση τους και η ποιότητα αυτών των ενδυμάτων δεν είναι καλύτερη από τα υπόλοιπα.
Το τμήμα των προσφορών φαίνεται τόσο ακατάστατο για κάποιον σκοπό.
Παρατηρήσατε ποτέ πώς όλα τα ρούχα σε ένα κατάστημα είναι τακτοποιημένα και διπλωμένα, ενώ το τμήμα των προσφορών είναι σε συνολικό χάος με τα πράγματα συσσωρευμένα σε σωρούς; Αυτό γίνεται με σκοπό να κάνει έναν πελάτη να αισθάνεται ευτυχισμένος ότι βρήκε μια ωραία ευκαιρία σε αυτό το χάος και τρέχει για να το αγοράσει αμέσως.
Οι επιβλαβείς χημικές ουσίες χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ενδυμάτων.
Ακόμα κι αν ένα πράγμα έχει την ένδειξη «100% φυσικό», μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία σας. Η κατασκευή ρούχων περιλαμβάνει χημικά που δεν μπορούν να ταυτοποιηθούν χωρίς σωστό εργαστηριακό έλεγχο. Μερικές βλαβερές ουσίες βοηθούν στην πραγματοποίηση της επιθυμίας ενός σχεδιαστή όσον αφορά το χρώμα ή την υφή του αντικειμένου, ενώ άλλες προστατεύουν τα ρούχα από έντομα και μούχλα. Πάντα να πλένετε τα νέα ρούχα πριν τα φορέσετε. Θα μειώσει την ποσότητα των επικίνδυνων χημικών ουσιών και θα σας κρατήσει ασφαλείς σε περίπτωση που μια μόλυνση έχει παραμείνει από κάποιον προηγούμενο πελάτη που το δοκίμασε.
Τα συνθετικά είδη κοστίζουν το ίδιο με αυτά που κατασκευάζονται με φυσικά υφάσματα.
Οι κατασκευαστές συχνά υπερτιμούν χρηματικά τα συνθετικά ρούχα για να δώσουν στους πελάτες το κίνητρο να αγοράζουν πιο ακριβά αντικείμενα από φυσικά υφάσματα. Ο πελάτης πιστεύει ότι μια βαμβακερή ή μάλλινη μπλούζα δεν είναι τόσο ακριβή σε σχέση με μια συνθετική και την αγοράζει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τα ρούχα σχεδιαστών είναι χειρότερης ποιότητας στα καταστήματα προσφορών από τα ίδια ρούχα στις μπουτίκ.
Προσπαθώντας να εξοικονομήσουν χρήματα, πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν στα καταστήματα με προσφορές για να αγοράσουν ρούχα σχεδιαστών. Ωστόσο, τα ρούχα και τα αξεσουάρ εκεί μόνο μοιάζουν από συλλογές σχεδιαστών. Οι ακριβές μάρκες δημιουργούν συχνά ρούχα από φθηνά υλικά, ώστε τα καταστήματα να λάβουν κάποιο εισόδημα από εκείνους που δεν μπορούν να αγοράσουν τα ρούχα τους σε ακριβές μπουτίκ.
Προϊόντα κακής ποιότητας.
Οι γονείς μας έχουν αφήσει πράγματα που μπορούμε ακόμα να φορέσουμε. Τα σημερινά ρούχα, ωστόσο, είναι συχνά κακής ποιότητας: όλα είναι κακοραμμένα, οι τυπωμένες εικόνες είναι χαμηλής ποιότητας, τα εξαρτήματα είναι από φθηνό πλαστικό κ.ο.κ. Αυτός είναι ακριβώς ο στόχος των κατασκευαστών: να κάνουν τα πράγματα φθηνά και φθαρτά, ώστε να τα ανανεώνουμε πιο συχνά.
Οι τάσεις της μόδας αλλάζουν κάθε εβδομάδα.
Οι καιροί που υπήρχαν μόνο δύο εποχές, άνοιξη/καλοκαίρι και φθινόπωρο/χειμώνας, ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Οι σύγχρονοι κατασκευαστές ρούχων έχουν αναλάβει τα «microtrends». Νέα μοντέρνα αντικείμενα εμφανίζονται σχεδόν κάθε εβδομάδα στα καταστήματα, έτσι θέλετε περισσότερα και ξοδεύετε περισσότερα.
To WomanOclock μοιράζεται καθημερινά με χιλιάδες αναγνώστριες, μυστικά & συνταγές ομορφιάς, τεχνικές & tips για το styling των μαλλιών σας, το μακιγιάζ και τα νύχια σας. Εδώ ενημερώνεστε πρώτες για τις νέες τάσεις της μόδας, τα must have αξεσουάρ και για τα trends της σεζόν.. Time is priceless..